Summa sidvisningar

söndag 20 november 2011

söndag och aaaaaallt är luuuugnt.

Sitter och väntar på att Callemannen ska komma hem från innebandyn så vi kan se på gårdagens avsnitt av "så mycket bättre".
Igår hade vi vänner med barn på besök här,och Lilys kompis Wilma sov över. Idag har dom lekt heela dagen, Myspys! Dom börjar bli så stora tjejerna. Det har pysslats,dansats,lekts,klätts ut, och mycket mera. Man hinner ju en del på typ 10 timmar :)
Nu kom han...så ciaoooo


Man kunde ju önskat att fisarna sov såhär gott just nu...dom skriker ikapp nämligen inne på rummet i protest :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar