Igår hade vi vänner med barn på besök här,och Lilys kompis Wilma sov över. Idag har dom lekt heela dagen, Myspys! Dom börjar bli så stora tjejerna. Det har pysslats,dansats,lekts,klätts ut, och mycket mera. Man hinner ju en del på typ 10 timmar :)
Nu kom han...så ciaooooMan kunde ju önskat att fisarna sov såhär gott just nu...dom skriker ikapp nämligen inne på rummet i protest :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar