Summa sidvisningar

torsdag 3 november 2011

pyssel

Skönt med en lugn förmiddag på storgatan idag. Jag har städat lite och Lily har suttit och pysslat med pärl-halsband. Såå fina pärlor från Tiger!
I eftermiddag ska jag jobba och barnen ska hem till dag-mamman Nina.
Nu har tjejerna precis ätit lunch, Råsocker-pancakes :)
Nyttigt? Nja,men bra när kylskåpet ekar och ideérna tryter.
Förresten cyklade jag iväg till StadsBiblioteket igår kväll kvart i sju (inte alls bok-abstinens inte) och lånade 2 böcker av Joanne Harris, får se om jag gillar dem också!




Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar