Staffan allas våran kock-hjälp,har varit här och kockat ikväll.
Det blev bacon-inlindad fläskfilé med ugns-rostade rotfrukter, sås smaksatt med dijon-senap,samt en sallad på Ruccola,tomater & parmesan.
Till snacksen i soffan öppnade vi en flaska lemonad av den underbara "La mortuacienne Pamplemousse.
För oss som bor i Ängelholm kan man hitta den på ost-delikatessen mitt emot systembolaget.
ciao...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar