Huset låg c.a 1 km från havet...bara där känns det ju lixom rätt! Tänk er Lily på cykel,Malva i vagnen och jag och Carl hand i hand på promenad ner till havet för att se solnedgången...ahhhhhh. Haha.
Sen skulle det bytas ut kyl o frys,slipas golv,målas och fixas till innan vi flyttar in, detta oxå ett plus!
Nackdel,trädgården var kanske lite för liten, men tillräcklig för en lekstuga.
Stort trä-däck skadar ju inte heller att det redan fanns.
Usch nä,vi får se hur det blir. Vi har tills på nästa fredag att bestämma oss på.
Tror vi ska göra listor på för/nackdelar!
Ciao
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar