Varit på home-party denna kväll.
Värdinnan bjöd på en fantastiskt god variant av Ceasar-Sallad med kyckling och bacon.
Till det hade hon en creme-fraiche sås med ädelost och valnötter. Hade man som jag inte kört, serverades det även ett glas rött eller vitt.
Åhhh...fy vad gott och så enkelt!
Tror det får bli en god,matig sallad här på Lördag kväll.
Malva är super-förkyld lilla pluttan,i natt hade hon det jobbigt med andningen,hon har ju trånga luft-vägar,så nu har jag plockat fram hennes Airomir(typ förkylnings-astma spray)och lagt bredvid sängen. Får se om det behövs eller om hon klarar sig utan.
Natti Natti
ja,jag vet att denna inte hör hemma här.....men garn e ju så fint :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar