Summa sidvisningar

onsdag 16 november 2011

Bull-dags

Onsdag morgon. Är sådär lagom seg idag då Malva vaknade med hög feber inatt. Jag gav henne ingen alvedon,utan klädde av henne och öppnade fönstret och vakade. Det bästa är ju om man låter bli febernedsättande och låter febern bränna ut infektionen har jag hört. Den har lagt sig nu,men antar att det får bli en mysdag hemma idag...oxå. Vi som skulle gått till hembygdsparken idag hade jag tänkt. Är ju så fantastiskt fint höst-väder,men e dom sjuka e dom. Igår var vi iallafall i kanel-bulle tagen. Jag följer alltid receptet till degen från mjöl-förpackningen,fyllning varierar.
När Carl kom hem vankades det Spagetti Bolognese(gjorde en gigantisk laddning,så nu e frysen full)
och bullar till eftermiddags-kaffet.
Halv fem idag ska vi på hus-visning i Vejby Strand. Det är en hyresrätt,ett parhus som ligger nära havet. Spännande! Nu ska jag ta itu med stryk-tvätten från igår.
Ha en underbar Onsdag.



Lily har varit med så många gånger nu,så nu fixar hon både kavling och fyllning....

Lilla syster vill oxå hjälpa till :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar