Summa sidvisningar

tisdag 6 december 2011

tisdag morgon...

oj,oj,oj...känner mig inte på topp idag heller...kan ju bero på att jag kom hem från jobbet 01 inatt och Malva bestämde sig för att vakna kl 06....den lilla fisen brukar lixom sova till 09 så det kändes inte helt underbart! Men hon somnade om efter en timme,så jag ska faktiskt inte klaga ;P
Nu ska jag svira om och sen ska vi åka ut till Lilys kompis Tova och Malvas kompis Malte och leka ....och mammorna snacka :)
godmorgon,godmiddag,godkväll....ett,två,tre



vid den här tiden i eftermiddag står jag och lagar tomatsoppa med dill och creme fraiche ,och plättar till efterrätt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar