Summa sidvisningar

måndag 5 december 2011

överkörd rumpnisse...

Kom precis hem förlamad i halva ansiktet efter tandläkar-besök. Dom skulle fixa en gammal lagning och spruta i mig bedövning,vilket resulterade i en halv-förlamad Frida. Usch! Ser ut som en överkörd rumpnisse ungefär.


Dessutom vaknade jag med migrän idag, summa summarum, borde hoppat över måndagen helt enkelt.
Nu ska jag vila upp mig med två gos-ungar här(eller försöka iaf ;) inför jobb ikväll.
Om nu migränen släpper såklart.
Bye,bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar