Malvasmat och Lilyssöta
Summa sidvisningar
torsdag 22 december 2011
mycket jobb...lite vila....
ja...nu är det jobb som gäller ett tag framöver,vilket gör att det inte finns mycket ork till bloggen,
men jag ska försöka göra så gott jag kan ; )
Ikväll blir det rostas-biff med tagliatelle och gorgonzola-sås....
Ciaoo
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar