Veckan går så otroligt fort. Idag vaknade undertecknad med migrän,men eftersom min kära man var hemma idag pga vädret,så kunde jag ligga kvar i sängen tills den släppte någorlunda! Han och tjejerna åkte till simhallen...och min lilla Lily simmade själv för första gången. Och jag missade den glädjen...snyft!
Men hon har redovisat in i detalj hur det gick till här hemma :)
Vi har precis avnjutit en middag som Staffan tillagade.
Lax i ugnen med ett täcke av grönsaker och en ost-röra... samt potatismos,ruccola-sallad och smörstekta champinjoner.
Gott!
Nu väntar vi alla på Idol!
snart är denna "utsikt" någon annans....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar