I Lördags blev det Sallad på Kycklingfile som stektes med salt,peppar och chilipulver bla,och innan servering sprutade jag på crema di balsamico på kycklingen och rörde runt, sen knaperstektes bacon,blandade små tomater skars upp, selleri, fransk-salladsmix och rödlök. Till detta gjorde jag en sås på ädelost som jag mosade med lätt cremefraiche och en halv näve grovhackade valnötter,salt,peppar och en nypa socker. Lite lantbröd slank ner oxå och ett glas rött Rijks.
I helgen tömde vi källar-förrådet med Staffans hjälp...sååååå skönt!!!!!
Tror jag har kört iväg tio-12 kassar kläder och skor...hur mycket får man verkligen ha i garderober?????
Idag är det plockdag här hemma,och i eftermiddag ska jag jobba.
Men innan dess har jag lovat lite pyssel med tjejerna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar