Summa sidvisningar

lördag 17 december 2011

Lördag....tre-rätters hemma,och jag gör IIIINNNNGGGEENNTIINNGG :)

Staffan på besök...och då blev det tre-rätters! Underbart att bara sätta sig och äta!
Har precis avnjutit en räktoast...

och nu väntar bacon-lindad kycklingfilé med hemmagjord rödvinssås och ugns-bakade rotfrukter!

...sen blir det choklad cheese-cake som efterrätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar