Lördag....tre-rätters hemma,och jag gör IIIINNNNGGGEENNTIINNGG :)
Staffan på besök...och då blev det tre-rätters! Underbart att bara sätta sig och äta!
Har precis avnjutit en räktoast...
och nu väntar bacon-lindad kycklingfilé med hemmagjord rödvinssås och ugns-bakade rotfrukter!
...sen blir det choklad cheese-cake som efterrätt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar