Summa sidvisningar

lördag 3 december 2011

bolibompa

Hallo!
ja,nu är det bolibompa-dax.
Malva har däckat bredvid mig i fåtöljen...hon missade sin middagslur idag nämligen.
Idag har jag rensat ur några lådor och åkt till klädinsamlings-container med 6 kassar barn-kläder.
Skönt att bli av med lite kläder...men fortfarande är det lika fullt överallt.
Vi hade tänkt rensa ur alla garderober och lådor redan nu,så kan man bara packa ner allt sen utan att vrida och vända på allt!
Imorrn kommer en tjej och kollar på vår lägenhet,vi håller alla tummar för att hon vill ha vår lägenhet redan 1 febr,så slipper vi dubbla hyror!
Nä,nu ska Frida fortsätta med låd-rensning!
Sen blir det - SÅ MYCKET BÄTTRE- synd bara att man inte får höra Laleh sjunga ikväll.
Ha det gott!

  Vejby strand...snart kommer vi...hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar