Idag har jag jobbat...som en dåre. Mitt pass sträckte sig på hela 11 timmar...puh!
Men när jag kom hem var Carl & Staffan i pizza-tagen,så då slängde jag mig på soffan 10 minuter,och sen var jag människa igen.
Det var riktigt lyckade pizzor kan jag meddela. Mozzarella,Feta,salami,oliver,ruccola,vitlök...mums,sen plockade jag fram crema balsamico som visade sig passa super, lite små-stänk uppe på ruccolan!
Underbart gott,kunde inte fått en godare på restaurang.
Nu kallar sängen och morgondagen...men åhhhhh vad skönt att vi får en timme till imorgon bitti när klockan ställs tillbaka!
Imorgon ska vi träffa vänner med barn uppe vid Hålehall ( http://www.utflyktskane.se/?p=153 ) och grilla korv! Mysigt,hoppas vädret blir snällt.
Godnatt och ses :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar