Summa sidvisningar

söndag 30 oktober 2011

Myskväll i soffan...

Söndag kväll...lika mysigt som det är att krypa upp i soffan,lika deppigt är det att helgen är slut.

Idag skulle vi grillat vid Hålehall,men vädret svek oss så vi grillade hemma hos några i Förslöv istället,jättemysigt! Ungarna lekte och vi satt och snackade.
Nu har vi precis stoppat tjejerna i säng. Har funderat på om man skulle ha en liten secondhand web-shop här,hade ju varit superkul, men det kräver ju engagemang,och jag vet inte vart tiden till det ska komma från ,nåja, vi får se.
På menyn ikväll stod "Lilys special". Det är pasta med ädelost-sås och knaperstekt bacon,hon fixade pastasåsen(creme fraiche som man kokar upp och tillsätter grädd-ädelost,salt o peppar och lite vätska) och jag stod för pasta och bacon. Mums! När vi vill ha något gott ,fort och enkelt på helgen är det ofta det som hamnar på bordet.
Ha en skön söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar