Godmorgon.
Sitter med min kaffe-mugg och njuter av fredag morgon.
Fredagen är enligt Lily "den bästa dagen i heeeela mitt liv"....och jag instämmer,det är veckans bästa dag!
Ikväll ska vi äta mex-mat! Jag ska göra ett recept jag fick av en lok-förare,eller åtminstone det jag kommer ihåg. Det är högrev som man kör in i ugnen i ca 7 timmar med massa kryddor,tills det trillar sönder...mums!
Tänkte lägga in det lite senare!
Ha det gott,och njut av den bästa dagen i heeela ert liv!
Ciao
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar