Idag är kusinerna på besök. Varje Tisdag har jag mina brorsbarn här. Mysigt för dom små kusinerna att leka en hel dag. Idag har det lekts café,tjuv och polis,och vi har varit ute och lekt vid sandlådan med dockvagnar och kick-bikes! Just nu sitter dom och myser framför ett avsnitt med Pippi Långstrump(det när hon går till godisaffären och shoppar loss)
Ikväll är det dags för Lilys dans www.jossamikas.se, vi glömde bort den förra veckan så hon har längtat sååå.
Nu ska jag förbereda maten! Det blir fläskpannkaka med lingon från kompisen Staffan.
Tack för ni tittade in!
Ciao
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar