Välkommen!
Det här känns onekligen lite läskigt,första raderna i min nya blogg!
Det firades(haha,kanske inte riktigt sanningen) men vi åt precis en mamma-pappa macka med ett glas vitt,kallas väl timing antar jag. Rostat lant-bröd med hand-pillade gigantiskt stora räkor och kokt ägg(ekologiskt,såklart) med en vitlöks-vinägrett,till det ett glas vitt vin. Vardags-lyx i slutet på veckan.
Dagen har spenderats på sim-hallen i Klippan,kan verkligen rekommenderas! Pooler för alla sorters viljor!
Nu väntar en kväll med blogg-design innan väskorna ska packas inför Lund tripp i helgen...jag och Carl ska ha mys-dag/shopping-dag, utan barnen i Köpenhamn på lördag. Barnen ska ha mys-dag med farmor och farfar. Så jag tror alla kommer bli mycket nöjda!
På återseende!
/Frida
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar