Har skurit ner högrev i mindre bitar,ca 5 cm.
Hällt på rikligt med barbeque-sås och skivad vitlök och gul-lök och slängt uppe på köttet! Strödde över lite fling-salt också,det skadar ju aldrig! Har kört in det i ugnen på 125 gr, ska vara där ca 5 timmar beroende på mängd och kvalité på köttet.
Spännande att se hur det blir!
Tänkte servera med grönsaker,vitlöks-sås och nachos....samt en äkta guacemole gjord på endast avocado,tomater,citron och vitlök,salt ev röd chili.
Bon apetit
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar